سینما

و ناگهان میرمصطفی

درست در روز هایی که جامعه ورزش ایران در تدارک میزبانی از اولین کاروان ورزشی عربستان بعد از سال ها تنش و اختلاف سیاسی است، یکی از ورزشکاران ایرانی در ریاض، قلب عربستان، دست به کار بزرگی زد و توانست به صدر اخبار ورزشی در ایران و عربستان برسد. ماجرا مربوط...

22 شهریور 1402

انیمیشن های پیروز ریشه های فرهنگی و قصه های فولکلور دارند، با ژست آمریکایی نمی گردد قصه ایرانی نوشت

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، امروز، روز ملی سینماست و آنالیز شرایط انیمیشن های کودک و نوجوان موضوع پرونده این هفته است. در شماره دوم، احسان حجتی از اهمیت سرمایه گذاری بر قصه در فراوری انیمیشن گفته است. احسان حجتی، پژوهشگر حوزه انیمیشن است و...

21 شهریور 1402

این 8 بازیگر مشهور تُرک، درآمد عجیب و باورنکردنی دارند

جزئیات دستمزد بازیگران مشهور در ترکیه به ازای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام معین شد. قیمت ها آنقدر بالاست که باورتان نمی شود!

9 مرداد 1402

اولین واکنش مسی به حضور در تیم دیوید بکام ، دستمزد ستاره آرژانتینی تعیین شد

فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان پس از انتقال به اینترمیامی از علاقه خود به پروژه این باشگاه صحبت کرد.

25 تیر 1402

اولین واکنش ها به اوپنهایمر: دیوانه وار و نفس گیر

اوپنهایمر پایان در اولین نمایش خود در پاریس برای اولین بار در معرض دید عموم نهاده شد. این درام تاریخی سه ساعته با بازی کیلین مورفی مانند دیگر فیلم های نولان یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال است.

22 تیر 1402

آلبوم صوتی گل زری، کاکل زری وارد بازار موسیقی شد

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، آلبوم صوتی گل زری، کاکل زری از فراوریات نو واحد موسیقی اداره کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوان است که برای گروه سنی کودک فراوری شده است.

19 تیر 1402

جراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران، عکس

فیس لیفت لکسوس ES با تغییراتی جزئی برای سال 2024 معرفی گردید. خودرویی بسیار باکیفیت که نسل قبل آن در ایران حضور داشت و توانست بسیار پیروز ظاهر گردد.

13 تیر 1402

درخشش آکتور در جایزه جهانی درامای سئول، نوید محمدزاده و نیما جاویدی؛ نامزد جایزه های بازیگری و فیلمنامه

سریال آکتور در هجدهمین دوره جایزه جهانی درامای سئول در 3 رشته نامزد شده است.

8 تیر 1402

شکست طرح 42 هزار میلیارد تومانی

طرح پزشکی خانواده با هدف حذف احتیاج های القایی و هزینه های گزاف ناشی از تخصص زده شدن نظام سلامت از دو دهه قبل در کشور کلید خورد، اما اکنون با وجود شروع نسخه سه از اردیبهشت سال جاری، آنقدر ابهامات و مسائل متعدد درباره آن وجود دارد که این طرح پیروز جهانی...

5 تیر 1402

گلکسی S21 فن ادیشن یا پوکو F5؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

در این مطلب به مقایسه دو گوشی پرچم دار مالی گلکسی S21 فن ادیشن و پوکو F5 می پردازیم تا ببینیم کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد.

1 تیر 1402

این افراد مشهور، انگار همزاد هم هستند

در سال 2014، اکانت رسمی جوایز اسکار در اینستاگرام، عکسی به ظاهر معمولی از پنه لوپه کروز منتشر کرد که آماده می شد تا با رابرت دنیرو، برای اهدای جایزه روی صحنه رود. اما یک اشتباه سهوی در متن این عکس وجود داشت! در شرح عکس به اشتباه نوشته شده بود که هایک و دنیرو...

30 خرداد 1402

سینما ها فردا تا چه ساعتی تعطیل هستند؟

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران درباره تعطیلی سینما ها در روز شهادت امام محمدتقی (ع) توضیحاتی ارائه کرد.

29 خرداد 1402

چگونه از شخصی برداشت کردن انتقادها دست برداریم؟

طبیعی است که بخواهیم مورد احترام قرار بگیریم؛ زیرا انسان ها موجودات اجتماعی ای هستند و ما هم دوست داریم که اعضای جامعه برای ما ارزش قائل شوند. بنابراین چیز عجیبی نیست اگر شنیدن انتقاد باعث ناراحتی مان گردد.

20 خرداد 1402

رئیس انجمن سینمای جوان زنجان منصوب شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در زنجان، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران طی حکمی جعفر موسوی از هنرمندان زنجانی را به سمت سرپرست انجمن سینمای جوانان زنجان منصوب کرد.

2 خرداد 1402

عوامل و عروسک لوپتو از کرمان به نمایشگاه کتاب آمدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ؛ امروز در هشتمین روز نمایشگاه کتاب تهران، سینما کتاب با همکاری سازمان سینمایی سوره به اکران فیلم سینمایی لوپتو می پردازد.

27 اردیبهشت 1402

سیر تا پیاز برند در وبینار رایگان هر برند یک قصه است

وبینار رایگان هر برند یک قصه است در قالب پروژه فیوچرمدیا (FutureMedia) و مسئولیت اجتماعی سازمانی با حمایت باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران و با تدریس میلاد زارعی برای علاقمندان به حوزه برندینگ برگزار می گردد.

26 اردیبهشت 1402

محمد علی سپانلو؛ باران تهران در سال مرگِ شاعری که درشبی بارانی رفت

هر چند هشتمین سال روزِ درگذشت شاعر تهران 21 اردیبهشت است اما چون در شبی اردیبهشتی و بارانی درست مثل همین ساعت های تهران در 20 اردیبهشت درگذشت بنویسند در همین حال و هوا یاد می کنیم و به فردا نمی افکنیم.

21 اردیبهشت 1402

ماجرای عجیب مرگ همزمان سه خواهر در نظام آباد تهران

مستند کوتاه سه خواهر ساخته ایمان بهروزی به جشنواره فیلم فست نت ایرلند و بعلاوه جشنواره فرایبورگ آلمان راه یافت.

18 اردیبهشت 1402

تماشای ترامپ در مکان و وضعیتی باورنکردنی ، عکس

ایسنا نوشت: به نظر برخی از کاربران، در میان تصاویر خلق شده از طریق هوش مصنوعی تصویر دونالد ترامپ واقع بینانه ترین عکسی است که بدبختی و فقر را بر تن یک انسان به تصویر کشیده است.

30 فروردین 1402

در این معبد خورشید دو بار طلوع می نماید !

خبرنگاران: نحوه معماری در زیگورات چغازنبیل به گونه ای است که فکر می کنید در این مکان خورشید دو بار طلوع و دو بار غروب می نماید.

29 فروردین 1402
تعداد: (124)