سبک زندگی

سبک زندگی مادر محیط زیست ایران ، 50 سال است زباله ای از خانه بیرون نگذاشته ام

قطعا برای شما هم این سؤال پیش آمده که چطور ممکن است کسی بتواند 50 سال که هیچ، حتی یک هفته زباله ای از منزلش بیرون نگذارد؟ پاسخ این سؤال را در سخنان مرحوم دکتر ملاح پیدا خواهید کرد.

26 شهریور 1402

10 ماده غذایی سالم که مصرف بیش از حد آنها آسیب رسان است

اگرچه سالم بودن بسیاری از مواد غذایی ثابت شده است، اما این نکته را از قلم نیاندازید که مصرف بیشتر همواره بهتر نیست و در مصرف این گزینه های سالم هم نباید به هیچ وجه زیاده روی کرد.

2 شهریور 1402

قصه ناتمام ناایمنی بودن بازار بزرگ تهران ، محمدی: آتش در ساعات پیک بازار مساوی است با فاجعه ، این پاساژها را با چه مجوزی بیمه می کنند؟

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه 12 پاساژ در تهران شرایط بحرانی دارند، گفت: جای سوال است که بسیاری از این پاساژها بیمه شده اند اما با چه مجوزی؟ در حالیکه این موارد گلوگاه هایی است که می توانیم مالک را مجبور کنیم تا برای...

29 مرداد 1402

عکس های FJ کروز چینی لو رفت!

گجت نیوز نوشت: در آستانه رونمایی از لئوپارد 5 - Leopard 5، کمپانی بی وای دی تصاویر تازه ای از آن منتشر کرد؛ یک شاسی بلند الکتریکی با شتاب صفر تا صد 4 ثانیه ای!

24 مرداد 1402

معرفی برترین رستوران های ساری

در کنار لذت سفر و هیجان و تماشا طبیعت بکر شهر ساری، نمی توان از غذاها و خوراکی های آن غافل شد. اگر شما هم در پی برترین رستوران های ساری هستید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

20 تیر 1402

کیف و کفش مناسب خانم های شبک پوش

کیف و کفش یکی از آن مواردی است که بسیار روی تیپ افراد تاثیر می گذارد. بنابرین در انتخاب آن ها باید دقت کنید تا همواره یک استایل شیک داشته باشید.

18 خرداد 1402

همه چیز درباره تزریق چربی و فیلر بینی

تزریق چربی یک روش جراحی زیبایی است که در آن چربی از منطقه ها دیگری از بدن، مانند شکم یا ران، جمع آوری و سپس به نواحی مورد احتیاج صورت، از جمله لبها، گونه ها و چانه، تزریق می گردد. این روش منجر به حجم دهی و تکمیل نواحی مورد نظر می گردد و مانند فیلر بینی است...

17 خرداد 1402

تویوتا آیگو ایکس در یک قدمی بازار ، قیمت گمرکی تویوتا Aygo X

فروش تویوتا آیگو ایکس به زودی با قیمت پایه بیش از یک میلیارد تومان در ایران شروع خواهد شد. این خودرو گرچه با موتور 1 لیتری تنفس طبیعی حرف های زیادی برای بیان ندارد، اما در میان خودروهای چینی بازار، یک غنیمت با ارزش است.

29 اردیبهشت 1402

شگفت انگیزترین خانه های نامرئی در دنیا

این خانه ها انگار خودشان هم بخشی از منظرۀ جنگل یا صحرای اطرافشان هستند؛ انعکاس موّاج چشم انداز در نمای آینه ای آن ها تصویر فوق العاده و رویاگونه ای پدید می آورد.

22 اردیبهشت 1402

چه عواملی باعث خشکی پوست می گردد؟

خشکی پوست مسئله ای شایع در زمستان است که سبب سوزش و خارش نواحی مختلف پوست نیز می گردد و فرد تصور کند بیماری پوستی بخصوصی گرفته، یادتان باشد پوست خارجی ترین لایه محافظتی بدن برابر عفونت هاست، اگر آن را به حال خود بگذارید ممکن است راه را برای ورود میکروب...

16 اردیبهشت 1402

چرا برخی ها هرچی می خورند، چاق نمی شوند؟

مطالعات نشان داده است دلیل لاغری بعضی افراد در ژن هایشان نهفته است، به طوری که این افراد می توانند بدون انجام ورزش خاصی و پیروی از رژیم غذایی، لاغر باقی بمانند.

23 فروردین 1402

اکوکمپ های ایران کجاست؟

اکوکمپ های ایران در واقع سبکی تازه از اقامتگاه در کشور می باشد که در سال های اخیر هواداران زیادی پیدا نموده و بسیاری از افراد این سبک از محل اقامت را برای استراحت در سفرهای بومگردی خود ترجیح می دهند. هدف اصلی از راه اندازی اکوکمپ ها حفاظت از محیط زیست...

18 فروردین 1402

برترین سایت فروش روتختی و روفرشی در ایران

قطعا بعد از یک روز پر مشغله یک خوابه راحت و بدون دغدغه می تواند برای هر کسی ایده آل باشد. برای اینکه بتوانیم خواب با کیفیت را تجربه کنیم بهتر است بر روی یک تخته گرم و نرم که روتختی بسیار زیبا و با کیفیت بر روی آن پخن است، دراز بکشیم. به طور کلی باید بدانید...

7 فروردین 1402

6 نکته مهم که پیش از خرید ترازوی آشپزخانه باید بدانید

اگر اهل پختن نان و شیرینی هستید یا همواره در حال اجرای رژیم های مختلف غذایی هستید حتما می دانید که مقدار گیری دقیق مواد غذایی از اصول کار است. اگر در پخت نان و شیرینی مواد را دقیق مقدار گیری نکنید نه تنها طعم آن ها خوب نمی گردد، بلکه ممکن است ظاهرش هم خوب...

25 بهمن 1401

راهنمای خرید از بازار پردیس 1 کیش

با خرید بلیط هواپیما کیش به بهشت خرید ایران سفر خواهید کرد.

20 بهمن 1401

با لباس های قدیمی خود فرش ببافید

فرش ها جزو اجزای زیبا و خاص در دکوراسیون منزل هستند که جذابیت خانه شما را دوچندان می نمایند. در این ویدیو از مجله اینترنتی دلتا به بیان دوخت فرش در خانه می پردازیم.

8 بهمن 1401

خرید 39 مدل آباژور ایکیا با کیفیت و شیک

یکی از وسایل خانه که علاوه بر کاربردی بودن ، نوعی اکسسوری موثر برای زیبایی دکوراسیون منزل محسوب می گردد آباژور است. یکی از انواع مدل های موجود این محصول در بازار آباژور ایکیا هست. برای آشنایی بیشتر با این محصول زیبا و پرکاربرد تا آخر مطلب با ما همراه باشید....

5 بهمن 1401

7 فایده سیب زمینی برای آقایان

سیب زمینی منبع عالی ویتامین C و پتاسیم است که می تواند به سلامت قلب شما یاری کند. سیب زمینی بعلاوه دارای مواد معدنی لازم است، به این معنی که منبع خوبی از آهن و سایر مواد مغذی است که در مطلب خواص سیب زمینی کامل به آنها اشاره داشتیم.

16 آذر 1401

کدام کوسن مناسب مبلمان شماست؟

کوسن ها مانند لباس فصلی برای مبلمان محسوب می شوند و مبلمان قدیمی تر را زنده می نمایند.

5 آبان 1401

لوکس ترین مرکز خرید تهران کجاست؟

مرکز خرید ارگ تهران، یکی از لوکس ترین و مدرن ترین مراکز خرید تهران در محله تجریش است. این مرکز خرید را می توان یک پاساژ مجلل برای برندبازها دانست.

10 مهر 1401
تعداد: (64)