نرم افزار و اپلیکیشن

10 پازل برتر سری بازی های رزیدنت اویل

سری بازی های رزیدنت اویل فراز و نشیب های متعددی را طی نموده اند؛ بعضی از این بازی ها بیشتر جنبه های ماجراجویی و حل معما دارند و بعضی دیگر اکشن محض هستند. با این حال، عنصر حل معما و پازل بخشی جدانشدنی از سری بازی های رزیدنت اویل بوده است. می توان در تمام...

2 مرداد 1402

آلبوم صوتی گل زری، کاکل زری وارد بازار موسیقی شد

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، آلبوم صوتی گل زری، کاکل زری از فراوریات نو واحد موسیقی اداره کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوان است که برای گروه سنی کودک فراوری شده است.

19 تیر 1402

بازی تازه جوجوتسو کایسن برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی Byking به تازگی با انتشار تریلری از بازی اکشن Jujutsu Kaisen: Cursed Clash رونمایی نموده اند.

17 تیر 1402

اولین واکنش ایلان ماسک به اپلیکیشن نو زاکربرگ با یک ایموجی؛ توییتر در برابر تردز

ایلان ماسک در نخستین واکنش خود به رونمایی از شبکه اجتماعی تردز از یک ایموجی استفاده کرد.

15 تیر 1402

برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی ویژه نوجوانان و اعضای باشگاه کتابخوانی 100 تایی ها

عباس باباخانیان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برنامه این دفتر در فصل تابستان، گفت: مدیریت امور کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت مؤسسه باغ کتاب تهران، انتشارات سوره مهر و اپلیکیشن کتابراه...

11 تیر 1402

گلکسی S21 فن ادیشن یا پوکو F5؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

در این مطلب به مقایسه دو گوشی پرچم دار مالی گلکسی S21 فن ادیشن و پوکو F5 می پردازیم تا ببینیم کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد.

1 تیر 1402

چگونه سابقه جستجو های گوگل را چگونه پاک کنیم؟

باید قبول کنیم که گوگل همچنان تمام داده های جستجوی شما را حفظ می نماید، اما این بدان معنا نیست که حذف این رکورد بی فایده است، حداقل شما اطلاعات خود را از دست و چشمان افراد کنجکاو نجات داده اید.

16 اسفند 1401

نقد و بررسی لپتاپ HP Omen 16؛ خوش ساخت و برای گیمرها

یکی از محصولات پرفروش شرکت اچ پی (HP) در حوزه سخت افزار و لپتاپ ها، لپتاپ HP Omen 16 است که جدا از سادگی و ظرافتِ خاصی که در بدنه اش وجود دارد، نقاط قوت جالب دیگری هم دارد. در این بررسی، ضمن تشریح نقاط قوت HP Omen 16 به نقاط ضعف این لپتاپ هم می پردازیم.

2 اسفند 1401

لمس اشیا خطرناک در واقعیت مجازی ، عکس

ایسنا نوشت: این دستکش های مخصوص محیط واقعیت مجازی به کاربر امکان می دهند با خیال راحت اشیای خطرناک را لمس کند.

6 بهمن 1401

از هدست های واقعیت مجازی مایکروسافت چه خبر؟

مایکروسافت امروز نسخه توسعه دهندگان هدست واقعیت مجازی هولولنز 2 را معرفی می نماید. قیمت این محصول 3500 دلار اعلام شده است. قیمت این مدل با مدل مخصوص کسب وکارها که در اواخر امسال به فروش خواهد رسید، یکسان درنظر گرفته شده است. نسخه اولیه تجاری هولولنز با قیمت...

7 دی 1401

خداحافظی سونی با پلی استیشن 2 نزدیک است؟ ، اولتیماتوم به کاربران کنسول پرطرفدار ژاپنی

شرکت سونی تصمیم دارد، از اواخر ماه ژوئن روند تعطیل کردن پلی استیشن 2 را شروع کند و این روند احتمالا با تعطیلی بخش تعمیرات شروع می گردد.

28 آذر 1401

قابلیت اتصال باسیم و بیسیم، با ایربادهای نو ال جی

با دیدن ایربادهای نو ال جی، شاید با خودتان بگویید ایرباد TONE Free شبیه باقی محصولات موجود در بازار است، اما تنها با یک ساعت استفاده از این ایرباد متوجه تفاوت های چشم گیر آن خواهید شد.

11 آذر 1401

سند جامع گردشگری کشاورزی رونمایی می شود

سید مصطفی فاطمی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران از رونمایی از سند جامع گردشگری کشاورزی خبر داد.

20 آبان 1401

چگونه در گوشی های آیفون چندین تصویر را همزمان ویرایش کنیم؟

در iOS 16 یک قابلیت بسیار مجذوب نماینده به گوشی های آیفون اضافه شده که به کاربران اجازه می دهد چندین تصاویر را به صورت همزمان ویرایش نمایند. در این مطلب چگونگی استفاده از این قابلیت را به شما آموزش خواهیم داد.

9 آبان 1401

پیغام رسان Session فیلتر شد

زومیت نوشت: به نظر می رسد که Session نیز به جمع پیغام رسان های فیلترشده پیوسته است و استفاده از آن با IP ایران دیگر ممکن نیست.

15 مهر 1401

پوست الکترونیکی، فناوری نو سامسونگ برای لمس اشیاء در واقعیت مجازی

یکی از موانع طبیعی جلوه کردن محیط های واقعیت مجازی، فقدان بازخورد ها لمسی دقیق است. در داخل بیشتر کنترلر های واقعیت مجازی موتور های لمسی واقع شده است که به منظور واقعی جلوه دادن ابزار واقعیت مجازی طراحی شده اند. با وجود این ابزار، کنترلر ها هنوز نتوانسته...

13 مهر 1401

گیم پلی تازه گاد آو وار رگناروک قلمرو دورف ها را نشان می دهد

چند روز پیش بود که متوجه شدیم مجله گیم اینفورمر در شماره نو خود با مصاحبه ای که با عوامل توسعه دهنده بازی گاد آو وار رگناروک انجام داده است، اطلاعات نوی را به دست آورده که آن ها را به همراه ویدئوهای کوتاهی از گیم پلی بازی در این چند هفته منتشر خواهد نمود.

21 شهریور 1401

آیا انسان تنها از 10 درصد قدرت مغز خود استفاده می نماید؟

این جمله عین نقل و نبات در محافل مختلف از زبان پیر و جوان شنیده می گردد که انسان تنها از ده درصد قدرت مغزش بهره برداری می نماید. این جمله آن قدر رواج پیدا نموده که برای بیشتر مردمِ حال حاضر جهان تشخیص این مسئله سخت خواهد بود که آیا این گزاره صحیح است یا...

20 شهریور 1401

مدیریت ارتباط با مشتریان در خبرنگاران (CRM)

برای شناخت CRM اول باید تعریفی تعیین از این کلمه داشته باشیم.

20 شهریور 1401

تقویت حس جهت یابی با 5 راه حل مفید

1. ایجاد نقشه فکریدکتر برِندان کِلی (Dr. Brendan Kelley)، متخصص اعصاب و روانِ مرکز پزشکی وِکسنِر در دانشگاه دولتی اوهایو است. او می گوید: پیش از اینکه راستای را شروع کنید، بهتر است نقشه راه را به خوبی نگاه کنید. بعلاوه می توانید راستاها را تا مقصد روی نقشه با انگشت...

14 مرداد 1401
تعداد: (58)